sobota 31. marca 2012

Hádanka pre deti

Nedávno mi priateľ Lukáš poslal takúto hádanku:


Trápil som sa s ňou vyše 20 minút, potom som to vzdal. Doma som hádanku ukázal manželke Miriam, ktorá ju vyriešila takmer okamžite. Takže k úvodnej vete o tom, koľko komu hádanku trvá vyriešiť pridajme ešte doplnenie: ľudia vzdelaní v oblasti vývinovej psychológie - do 20 sekúnd:-)

Každopádne, je to pekná hádanka, skúste si ju.

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Zdá sa mi po cca minúte, že výsledok je dva. Skúsim dať 10 r. synovi, či to bude mať skôr ako ja :)

Matus povedal(a)...

výsledok by mal byť dva, ak ma zrak neklame :)

čas niečo medzi 5-10 minút.

to som akože predškolák? :D

Janči povedal(a)...

V praci mame linky vyhodene Googlom blokovane, tak si len vygooglite: Ktorym smerom ide autobus?

Resp. tato hadanka, ktora vraj predskolskym detom ide tiez dobre.
http://www.gta.estranky.sk/clanky/zabavne-testy/test-pre-manazerov.html