sobota 14. februára 2009

Ako sa kŕmia čajky?

Dnes mi Miriam pripravila prekrásny zážitok. Boli sme trochu na bicykloch a zastavili sme sa na nábreží Dunaja - kŕmiť čajky chlebom. Bolo to absolútne geniálne. To nie je taká nuda ako kŕmiť hlupučké holuby alebo pomalé labute...

Keď sme prišli na svoje miestečko neďaleko Nového mostu, na brehu sedelo len asi zopäť čajok. Akonáhle Miriam vyhodila do vzduchu prvý kúsok chleba, začali prilietať ďalšie a ďalšie. Nakoniec ich tam bolo niekoľko desiatok. Lietali nám okolo hláv v tesnej blízkosti a všetky kúsky chleba chytili vo vzduchu. Snáď ani jeden nepadol na zem, či do vody.

Bol to úžasný zážitok, a ak máte doma malé deti, alebo sa sami z takýchto vecí dokážete tešiť, tak si to bežte niekedy vyskúšať! Viac fotiek na picase u miriam. A ešte malé videjko:

2 komentáre:

rasťo povedal(a)...

Na youtube je to video v trochu kvalitnejšej verzii, vidno tam, ako tie chlebíky chytajú vo vzduchu...

miriam povedal(a)...

rasto, som rada, ze sa ti tak velmi pacilo "moje letisko" a som rada, ze som ta tam vzala, bol to trochu risk, necakala som, ze ta to tiez tak vezme (-:

len obcas premyslam, ci vsetko nepochytaju tie pazrave cajky - silne vdaka posilnujucej strave, ktora im prave vletela do ust.

a tie hladne, oslabene zimou a nedostatkom potravy, odidu aj tak s dlhym zobakom a skvrkajucim bruskom.

dufam, ze nie ..:)

pridaj sa aj nabuduce!
pozehnany tyzden a pozdravujem mesto cajociek a inych vtacikov.