utorok 2. júna 2009

Jej veľký brat ma sleduje

Z rozumných dôvodov po tieto dni často rozmýšľam o svadbe. Sem tam aj spomínam, aké bolo naše chodenie s Miriam. Dnes si tu teda pre pobavenie verejne zaspomínam na jednu z prvých skúseností s mojou budúcou rodinou, konkrétne s bratom mojej snúbenice:-)

Keď sme s Miriam chodili asi pol roka, prišla mi raz takáto zvláštne napísaná obálka:


Nebolo mi celkom jasné, prečo je moja adresa napísaná na písacom stroji, a už vôbec som netušil, kto je B.B. Keď som obálku otvoril, našiel som v nej pohľadnicu:



"BIG BROTHER is watching you." Konečne mi docvaklo, kto to poslal - predsa Miriamkin veľký brat:-)

Dnes mi pri upratovaní tá pohľadnica náhodou padla do ruky a znova som sa po tých pár rokoch dobre pobavil. Mám rád originálne pohľadnice a toto som musel napísať - budem mať proste vtipného švagra a tým sa predsa rád pred svetom pochválim.

Žiadne komentáre: