piatok 29. januára 2010

Hello world!

Od nedele máme doma tabuľu. Zohnal nám ju náš dobrý priateľ Lukáš. Mám z toho veľkú radosť, lebo už dávno som si prial mať doma bielu tabuľu. Jedna kolegyňa dokonca zapochybovala, či som do školstva nešiel iba kvôli láske k tabuliam.

S túžbou zvýrazniť slávnostnosť vovedenia tabule do našej obývačky som vyhlásil, že prvé slová na našej tabuli musia patriť Lukášovi. Aby som nemusel s inauguráciou čakať do jeho najbližšej návštevy, poslal mi takúto inštrukciu (mimochodom napísanú na jeho domácu tabuľu):

1 komentár:

Lukáš Poláček povedal(a)...

Súhlasím, biele tabule sú super. V našej kancelárii v Stockholme máme hneď 3, pre každého človeka jednu. Ja mám svoju pol metra od stola a k tomu stoličku na kolieskach, takže vždy, keď chcem niečo porátať, odveziem sa k tabuli.