utorok 30. marca 2010

Chcete sa pekne poďakovať?

...tak doprajte svojim blízkym na chvíľu tento úžasný pocit:

Ak ste z bilgymu, pozrite si toto video:
http://en.tackfilm.se/?id=1269965912856RA40

Ak ste z matfyzu (najlepšie z grafiky), kliknite sem:
http://en.tackfilm.se/?id=1269965325872RA65

Alebo si rovno spravte svoje tu.
Skvelý projekt, nie?

Poznámka: Musím ešte poďakovať kolegom Radovi a Slavovi, vďaka ktorým som sa o tejto zábavke dozvedel: vďaka!

4 komentáre:

Lukáš Poláček povedal(a)...

Hehe, ja som tomu v podstate aj rozumel. Švédština je fakt ľahký jazyk.

Ale musím sa priznať, ja som nezaplatil. TV ani rádio tu nemám.

rasťo povedal(a)...

No vidíš, to je skvelá krajina... na Slovensku myslím platíš automaticky, akonáhle si odberateľom elektriny :(

fedoo povedal(a)...

No Rasťo, keď som zistil čo je to matchmoving, tak som rozmýšľal ako sa to dá speňažiť a napadlo ma presne toto. Proste ma predbehli. :( Aj keď neviem či na tom niečo zarobili :)

Anonymný povedal(a)...

Ďakujem za rozosmiatie, p. uč. RP musí byť rád :D

Lukáš B.