streda 3. októbra 2012

Rýchlosť vzduchu?

Desivo často popletiem slová vzduch a zvuk. Najmä teda, ak rozprávam o rýchlosti šírenia zvuku vo vzduchu. Tieto dve slová sa vždy kruto pohrajú s mojím mozgom a jazykom. Je to asi môj najčastejší brept... ten vzduch mi tam vždy nejako prekĺzne a tak rozprávam o lietadlách letiacich rýchlejšie ako je rýchlosť šírenia sa vzduchu...

S akou radosťou som dnes naďabil na infografiku na portáli sme.sk, pripájam screenshot a linku:


Ak vám na sme.sk chýba dátum, tak doplním, že ten najväčší Felixov zoskok by sa mal uskutočniť 8. októbra, naživo sa bude dať sledovať cez RedBullovú stránku.

Držme Rakúšanovi palce, keď bude prekonávať rýchlosť vzduchu!

Poznámka 20. október: Veľmi sa mi páči, ako Baumgartnerovo prekonanie rýchlosti zvuku zobrazila Cynická obluda.

Žiadne komentáre: