streda 19. novembra 2008

povznášajúci pocit. (20.11.2007)

Koncom leta sme s bratmi Romanom, Radom a s Miriam navštívili priateľov na východe. U nich sme zažili skvelú vec - lietanie na ultralight lietadle. Zistenie: lietanie prináša povznášajúce pocity. Od zážitku s naozajstným lietaním snívam o lietaní a moju pozornosť si získa každá lietajúca hračka. Napríklad:

lietadielko od oca komár, skvelé lietadlo na gumový pohon z dráčika za 49.- Sk kovové lietadielko od Miriam lietadielko od oca

Najradšej mám komára(to je to lietadlo na gumový pohon - druhé zľava), ktorý sa majestátne vznáša vzduchom, až kým majestátne do niečoho nenarazí, alebo nepristane. Keď som s ním bol párkrát vonku, bol som prekvapený, koľko susedov sa pri mne pristavilo - rodičia s malými deťmi, ktoré boli unesené, starý pán, ktorý spomínal na časy, keď si sám vyrábal klzáky (vetrone), ale aj stará dáma, ktorej sa let jednoducho páčil. Aj môjmu otcovi, aj mojej babke sa to páčilo. Sme už veľkí, ale kým máme v očiach odlesk radostnej detskej zvedavosti, hráme sa a sme nažive.

Žiadne komentáre: